Het is bijna zover!

3 juni 2010

Hallo iedereen,

Via deze reisblog kunnen jullie onze voetsporen volgen en zullen wij jullie op de hoogte houden van onze avonturen in het buitenland!

Dus hier kunnen jullie al onze verhalen lezen, foto's en filmpjes bekijken en natuurlijk leuke berichtjes achterlaten.

Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer we een nieuw bericht schrijven in onze blog, dan kun je je aanmelden via de mailinglijst die je hiernaast terugvindt.

Veel leesplezier!

Hanneke en Levi

1. daddy:
    9 juni 2010
    Eerst nog even 'meterke' zijn en dan zal het rap gaan...
  2. Rita Vandenberghe:
    10 juni 2010
    okidoki - we volgen jullie zeker ! Laat maar al jullie avonturen horen.
  3. nancy en ruben:
    10 juni 2010
    heel veel reisplezier, geniet ervan en zorg goed voor elkaar hé

Hasta luego
  4. Vicky Vandendriessche:
    10 juni 2010
    voila jullie site staat al bij mijn favoriten. Veel plezier é!

dikke knuf
  5. Anja:
    10 juni 2010
    Super! We zullen zoveel mogelijk kijken! :)
  6. Linda:
    10 juni 2010
    We volgen jullie met plezier ... geniet ervan!
  7. nathalie:
    10 juni 2010
    Hallo, ik wens jullie heel veel reisplezier. Geniet er maar met volle teugen van! Ook een beetje voorzichtig zijn hé!
  8. Ruth:
    10 juni 2010
    Lieve Meter, ik kan nog niet lezen maar mama zal het mij wel voorlezen. Ik zal zelf ook af en toe eens van mij laten horen want ik zal veel veranderd zijn na een jaar! Doet dat goed alletwee en geniet zoveel mogelijk! En daarna wil ik er een nichtje of neefje bij hoor ;)
    Vele groetjes van je kleine Anna
  9. sylvia:
    11 juni 2010
    'k Vind het super spannend en kijk er zelf met volle teugen naar toe uit, maar voor jullie vertrekken, eerst nog een goeie fuif en misschien een boottochtje op jullie visvijver ;0).
    Veel liefs X
  10. Tjeu:
    12 juni 2010
    Pille,

steek je de frigo vol met bier vooraleer je vertrekt aub?
    Kwestie van geen dorst te lijden in de komende maanden.
    greetz
  11. Fourke:
    13 juni 2010
    Al de goede recepten die ge tegenkomt op reis goe opschrijven ee, da we weer wa nieuws kunnen komen eten bij jullie terugkomst
  12. nonkel Mario:
    18 juni 2010
    Een goede start!
  13. patricia en bernard:
    18 juni 2010
    VEEL SUCCES EN GENIET ER VAN !!!!!!!
    VAN HARTE!!!!! PATRICIA EN BERNARD
  14. jessy:
    Hey Hanne en Levi...
    Hopelijk viel de verre reis mee??
    Geniet van alle mooie dingen die jullie pad kruisen!!!!!
    Vele groetjes Jessy en Nico
  15. steffi:
    21 juni 2010
    veel geluk ginder en geniet er echt ma van :)
    vele groetjes
    steffi
  16. anne marie:
    21 juni 2010
    Levi en Hanne, wat een verrassing! een wereldreis! Is wel een heel avontuur maar het zal op zijn minst heel verruimend zijn voor jullie leven! Een heel boeiende reis gewenst, geniet met volle teugen!
    jullie tante uit Heule wenst jullie alle geluk toe op jullie wereldreis en kijkt uit naar jullie belevenissen!
  17. Doke:
    Awel pitoekes,

Al een hele trip achter de rug? Normaal gezien zijn jullie vandaag toekomen in Maleisie zeker? Man man wat ben ik jaloers! Ik ben net door mij pakken verbeterwerk; de deliberaties zijn gestart... Een ander leventje maar: vrijdag Couleur Café! Hanneke: ik ga je missen! Ik mis je nu al!!!
    Dikke kus aan jullie 2 van Doke
  18. tante lena:
    Dag Hanne en Levi,
    jullie eerste vlucht zit er al op denk ik.
    Geniet van alles wat jullie zien en doen hé.
    Groetjes
  19. de mama:
    Dag Hanne en Levi,
    Ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen in Maleisie,geniet van de vele mooie dingen,zorg heel goed voor elkaar en ik mis jullie verschrikkelijk maar we jeunen het jullie,echt!
    Dikke zoen,
  20. Glenys:
    22 juni 2010
    Woehoew eerste bestemming bereikt ;)! Geniet ervan met volle teugen maar dat zal niet ontbreken hé ;). Tof te horen dat je al lekker gegeten hebt, die kilootjes zullen er niet te rap afgaan precies :d. Haha maar das het laatste van de zorgen hé! Nog heeeel veel plezier en een dikke zoen van ons allemaal. xxx
  21. christa:
    22 juni 2010
    hey alles goed? hier ook alleen een beetje raar dat jullie weg zijn! blij dat bij jullie ook alles ok is, ben blij dat jullie goed toegekomen zijn! Profiteert er maar van!!! vele grtjs van ons allemaal!
  22. tessa:
    22 juni 2010
    hej levi en hanne! ik ben blij dat je goed bent toegekomen in maleisie. geniet er van! vele groetjes van ons allemaal xx